Verhalen van medewerkers van Hollister

Het is onze missie om de kwaliteit van leven van mensen die onze producten gebruiken, naar een zo hoog mogelijk niveau te brengen. Onze cultuur en onze onveranderlijke principes — waardigheid van de persoon, service, integriteit en rentmeesterschap — leiden ons in de beslissingen die we nemen, de manier waarop we met elkaar omgaan en de manier waarop we onze klanten van dienst zijn. Dat zorgt ervoor dat Hollister zo'n geweldige werkplek is.


Lees de verhalen van medewerkers om te ontdekken hoe het is om medewerker van Hollister te zijn. Ieder verhaal is anders. De overeenkomst in de verhalen is de gedrevenheid in wat we doen en hoe we succesvol zijn in het waarmaken van onze missie. 


Eleanor

Marketing Manager, Continence Care, Verenigd Koninkrijk

Als je om mensen geeft, ga je hier blij naar je werk. Ik ben er trots op voor Hollister te werken.

Ik heb bij Hollister zo veel geleerd en bereikt in zo’n korte tijd. Ik heb voor het eerst over Hollister gehoord via medewerkers die hier actief zijn – mensen waar ik eerder mee gewerkt heb en die ik respecteer. Met meer dan tien jaar eerdere ervaring bij een grote onderneming en als moeder van twee jonge kinderen, moest ik een functie kiezen waar ik plezier aan zou beleven. Ik begreep al snel dat Hollister voor mij ideaal zou zijn, niet alleen voor mijn loopbaan op dat moment maar ook voor mijn privéleven.

Het werk hier is dynamisch en afwisselend, en ik heb het gevoel dat mijn carrière vanaf dag één serieus is genomen. Zo heb ik laatst meegewerkt aan een geslaagde productlancering, waarbij ik al snel ontdekte dat er bij Hollister een onbevreesde cultuur heerst. We luisteren actief naar verpleegkundigen en eindgebruikers en we worden aangemoedigd open en eerlijke gesprekken te voeren. We zijn nooit bang voor verandering als die tot een beter product leidt. 

De inzet op constante verbetering en superieure kwaliteit die niet door winst wordt belemmerd is uniek voor Hollister.  Dit wordt aangestuurd door een passie om kwaliteitsproducten te ontwikkelen en onze klanten van dienst te zijn. Ik ben enthousiast over de bedrijfsfilosofie van onze oprichter John Dickinson Schneider en ik probeer die elke dag te volgen: “Alleen eersteklas is goed genoeg.”

Onze overanderlijke principes zijn de  fundamentele kracht van ons bedrijf. Deze principes beschrijven wat het betekent om een medewerker te zijn. Voor mij zijn ze allemaal belangrijk, maar met name integriteit. Het bedrijf staat onverminderd achter zijn bedrijfsbeslissingen, met een constante aandacht voor de lange termijn. Ik heb gemerkt dat dit ons geloofwaardig maakt bij onze klanten. Ik heb ook uit eerste hand onze inzet gezien voor rentmeesterschap, waardigheid van de persoon en service, en de manier waarop we onze mensen ondersteunen. Als je om mensen geeft, ga je hier blij naar je werk. En dat doe ik dan ook elke dag.



We maken het leven waardiger en waardevoller