Yoshi

Yoshinari

Global Marketing Manager, Ostomy

Bij Hollister gaat het niet om zaken doen: het gaat om dienstverlening aan mensen die onze producten gebruiken.


Ik heb zeven jaar in marketing gewerkt voordat ik bij Hollister Incorporated in Japan in dienst trad als productmanager. Toen ik mijn carrière bij Hollister begon, sprak ik met het management over mijn droom om toe te treden tot het wereldwijde marketingteam. Al snel maakten zij mijn droom waar en ik werk nu een jaar op ons wereldwijde hoofdkantoor. Ik voel dat ik als een brug fungeer om mijn collega's de cultuur en de lokale marketingvraagstukken beter te laten begrijpen.

Toen ik begon met werken, was mijn doel een bijdrage te leveren aan de maatschappij. Bij Hollister kan ik dat doen. Hier zijn we klantgericht. We praten met artsen om de informatie te krijgen die we nodig hebben om betere producten te leveren aan patiënten, zodat ze een betere levenskwaliteit kunnen hebben. Als ik die patiënten kan ondersteunen, van dienst kan zijn, dan doe ik het beste.

Ik denk dat het beste type medewerker voor Hollister iemand is die een brede visie kan hebben. We bieden enorme kansen, vrijheid en creativiteit. Ons werk is nooit routine. Medewerkers hebben hier de kans om met veel verschillende afdelingen te werken en zich in verschillende gebieden te bewegen. Als je zoals ik marketing doet, werk je samen met financiën, regelgeving, onderzoek en ontwikkeling, en productie. Je leert hoe het bedrijf als een totale organisatie opereert. Het is belangrijk voor alle medewerkers om de wens te hebben om te groeien, om nieuwe vaardigheden te verwerven en innovatie na te streven.

We maken het leven waardiger en meer de moeite waard