Welke onderdelen van mijn opvangsysteem krijgen deze verbetering?
Enkel op het opvangzakje van het opvangsysteem wordt de verbetering toegepast, inclusief het sluitingsmechanisme van de ledigbare opvangzakjes. Aan het huidplaatgedeelte wordt niets gewijzigd.
Welke producten krijgen een verbeterd opvangzakje?
In de loop van enkele maanden zullen alle opvangzakjes binnen ons volledige
CeraPlus-productassortiment™* een verbetering krijgen, te beginnen met onze meest gevraagde producten. Deze spannende productverbeteringen voegt klantgerichte verbeteringen toe aan het opvangzakje, bovenop de pasvorm en samenstelling van de huidplaaten die we bieden via onze uitgebreide productlijn.
Omdat we ernaar streven om deze productverbeteringen beschikbaar te maken voor zoveel mogelijk mensen die onze producten gebruiken, kunnen aanvullende producten deze verbeteringen in een later stadium ontvangen. Indien u vragen heeft over uw specifieke product en rechtstreeks in contact wilt komen met een medewerker, neem dan contact op met onze Klantenservice op het nummer
0800 90 626 of stuur een e-mail naar
hollistercontact@hollister.com met uw huidige productnummer (referentie), zodat we u zo goed mogelijk kunnen helpen.
Waarom heeft Hollister op de bestaande producten de verbeterde kenmerken toegepast in plaats van ze als nieuwe producten te introduceren?
Door deze verbeteringen op de huidige producten te introduceren, zijn we in staat om deze verbeteringen zo snel mogelijk naar zoveel mogelijk van onze klanten te brengen.
Zullen de verbeterde opvangzakjes duurder zijn?
Er zouden geen prijseffecten moeten zijn voor onze klanten als gevolg van deze verbeteringen, aangezien deze producten allemaal hun dezelfde productnummers (Referenties), registraties en vergoedingen behouden.
Indien u toch problemen zou ondervinden bij het verkrijgen van toegang tot uw voorkeursproducten, neem dan contact op met onze Klantenservice op het nummer
0800 90 626 of stuur een e-mail naar
hollistercontact@hollister.com om uw ervaring te bespreken.
Mijn producten worden vergoed door mijn verzekering. Zal dit worden beïnvloed door de wijziging?
Indien u toch problemen zou ondervinden bij het verkrijgen van toegang tot uw voorkeursproducten, neem dan contact op met onze Klantenservice op het nummer
0800 90 626 of stuur een e-mail naar
hollistercontact@hollister.com om uw ervaring te bespreken.
Heeft Hollister deze wijziging doorgevoerd om kosten te besparen?
Nee, deze verbeteringen in de opvangzakjes zijn kostenneutraal voor Hollister. Onze drijfveren voor deze verandering zijn het blijven leveren van hoogwaardige, innovatieve producten.
Hoe milieuvriendelijk zijn deze producten?
Naast de onmiddellijke behoeften van onze klanten, hebben we ook oog voor het milieu. Daarom is Hollister blijven kiezen voor een non-woven in plaats van een woven materiaal voor het beige opvangzakje. Non-woven materialen hebben een lange geschiedenis van bewezen succes en prestaties op het gebied van stomazorg. Ons geselecteerde non-woven materiaal is gemaakt van polypropyleen, dat een 73% lagere ecologische voetafdruk heeft in vergelijking met andere veelgebruikte woven stoffen.
1
Bovendien heeft Hollister de heldere film in deze producten geüpgraded naar een andere film die betere geurbeschermende eigenschappen
5 heeft en chloorvrij is, wat milieuvriendelijker is.**
Wiens inbreng werd gevraagd om te beslissen over de veranderingen?
De input van de klant is belangrijk in onze continue focus om onze producten te optimaliseren. Bij het onderzoeken van deze verandering heeft Hollister overleg gepleegd met veel mensen die onze producten gebruiken, waaronder stomadragers en clinici over de hele wereld.
Werden de veranderingen getest?
Ja. Al onze producten ondergaan uitgebreid onderzoek en tests voordat ze op de markt worden gebracht om ervoor te zorgen dat aan de normen voor kwaliteit, veiligheid en prestaties wordt voldaan.
Hoe neem ik contact op met iemand om de wijzigingen te bespreken?
Als u vragen heeft over uw specifieke producten en rechtstreeks in contact wilt komen met een medewerker, neem dan contact op met onze Klantenservice op het nummer
0800 90 626 of stuur een e-mail naar
hollistercontact@hollister.com met uw huidige productnummer (referentie), zodat we u zo goed mogelijk kunnen helpen.