Verhalen van medewerkers van Hollister

Het is onze missie om de kwaliteit van leven van mensen die onze producten gebruiken, naar een zo hoog mogelijk niveau te brengen. Onze cultuur en onze onveranderlijke principes — waardigheid van de persoon, service, integriteit en rentmeesterschap — leiden ons in de beslissingen die we nemen, de manier waarop we met elkaar omgaan en de manier waarop we onze klanten van dienst zijn. Dat zorgt ervoor dat Hollister zo'n geweldige werkplek is.


Lees de verhalen van medewerkers om te ontdekken hoe het is om medewerker van Hollister te zijn. Ieder verhaal is anders. De overeenkomst in de verhalen is de gedrevenheid in wat we doen en hoe we succesvol zijn in het waarmaken van onze missie. 


Mantas

Sinds 2018 bij Hollister Incorporated

Toen wist ik dat ik de juiste beslissing had genomen om bij Hollister aan de slag te gaan


Toen ik in 2018 werd aangenomen als Quality Engineer, moest ik met de trein naar Ballina (Ierland) reizen. Mijn vrouw was op dat moment zwanger, maar ik verwachtte ruim op tijd terug te zijn voor de geboorte. Maar mijn eerstgeborene besloot wat eerder te komen en de weeën begonnen een stuk vroeger. Ik hoefde het maar te vragen en mijn plaatselijke HR Manager regelde onmiddellijk razendsnel vervoer voor me terug naar huis, zodat ik bij mijn vrouw en mijn prachtige nieuwe dochter kon zijn. En dat terwijl ik nog maar net drie weken bij het bedrijf werkte!

Toen wist ik dat ik de juiste beslissing had genomen om bij Hollister aan de slag te gaan. Het was overduidelijk dat de onveranderlijke principes geen loze woorden zijn en dat het bedrijf echt om zijn mensen geeft. Dat zie je ook in de loopbaanontwikkeling. Ik heb al twee keer promotie gekregen en geef nu leiding aan een team van Quality Engineers in het laboratorium voor kwaliteitsborging, waar de kwalificatie, het materiaal en de naleving van stomaproducten wordt getest. Ik voel dat ik een heel speciale missie heb, want het is belangrijk om mensen met een stoma een beter leven aan te bieden.

Ik heb tevens een rol als culturele ambassadeur, dus tweemaal per jaar stel ik de cultuur van Hollister voor aan nieuwe medewerkers. Ik zie dat als een manier om anderen te inspireren om correct te handelen, want mijn favoriete onveranderlijke principe is ‘integriteit’, een principe dat veel lastiger te beschrijven is dan de overige. Maar wat het betekent sluit wel rechtstreeks aan bij mijn taak en bij de kwaliteitsborgingsdoelstellingen van ons team, dus ik doe mijn best om me zoveel mogelijk te focussen op integriteit.

We willen onze klanten een product van superieure kwaliteit bieden waarmee hun levens aangenamer en waardiger worden. Handel dus altijd correct, ook al is dat moeilijker en kost het meer werk.

 

We maken het leven waardiger en waardevoller