Hollister Bedrijfsverklaring - COVID-19 & Toeleveringsketen Update

Hollister Bedrijfsverklaring - COVID-19 & Toeleveringsketen Update Lees verder

Hollister Bedrijfsverklaring - COVID-19 & Toeleveringsketen Update

  • 5/11/2021
  • Corporate

 

Beste klanten en partners, we zijn er voor jullie.

Hollister zet zich in om onze klanten te voorzien van het hoogste niveau van service en integriteit van product. Onze klanten rekenen op ons voor kwaliteitsproducten en -diensten, consequent geleverd zonder onderbreking, en we zijn trots op het werk dat we doen om aan uw behoeften te voldoen.

De uitdagingen in verband met COVID-19 blijven zich over de hele wereld ontwikkelen. Door ons te blijven concentreren op de gezondheid, de veiligheid en het welzijn van onze medewerkers en door de relevante overheidsrichtlijnen te volgen, zijn wij in staat geweest om volledig operationeel te blijven in alle aspecten van ons bedrijf. 

Ons team houdt de wereldwijde toeleveringsketen nauwlettend in de gaten en werkt proactief aan het beperken van mogelijke onderbrekingen in de levering van producten en diensten die u kent en vertrouwt. We bouwen met name aan flexibele aankoop en toeleveringsketens, zodat producten op verschillende locaties kunnen worden vervaardigd, we vergroten onze voorraden en veiligheidsvoorraden en zoeken zo nodig naar alternatieve leveranciers. Wij zullen doen wat nodig is om onze klanten van dienst te zijn.

Terwijl de wereld geconfronteerd blijft worden met nieuwe uitdagingen die voortvloeien uit COVID-19, blijven wij ijverig in ons engagement voor onze klanten. Als u vragen of opmerkingen hebt, neem dan contact op met uw lokale klantenserviceteam op 0800 90 626 of neem contact met ons op via www.hollister.be.